opinie
zaloguj
Nie masz konta?
Zarejestruj się
koszyk(0)
produktów: 0 szt.
na kwotę 0.00 PLN.
Szukanie zaawansowane
katgoraia produkto
producenci
temp-thumb
temp-thumbtemp-thumbtemp-thumbtemp-thumb
Pytania i odpowiedzi
Czy ceny na stronie są cenemi brutto?
Wszystkie ceny w sklepie są cenami brutto.
Gdy zamawiam np. 2m2 płytek ceramicznych, automatycznie zmienia się ilość płytek dodawanych do koszyka. Dlaczego nie mogę zamówić dokładnie 3m2 płytek?

Płytki sprzedawne na m2 są sprzedawne na pełne paczki, dodając do koszyka dodajemy pełny karton, za pomocą klkulatora możemy obliczyć ilość potrzebnych opakowań.

Czy przesyłkę należy sprawdzić przy kurierze?
Klient po otrzymaniu przesyłki sprawdza stan przesyłki (ew. uszkodzenia) i zgodność z dokumentem przewozowym (zamawiane towary i ich ilości). Wszelkie zastrzeżenia odnośnie stanu przesyłki MUSZĄ być opisane w protokole niezgodności lub na liście przewozowym w obecności kuriera i opatrzone jego podpisem - jest to warunek NIEZBĘDNY przy rozpatrywaniu ewentualnych reklamacji.

W przypadku towarów dostarczonych na paletach należy obejrzeć je z zewnątrz, czy paleta lub pudełka nie zostały uderzone, jeśli nic na to nie wskazuje to prosimy w liście przewozowym wpisać: „Towar przyjęto warunkowo bez sprawdzenia. Nie stwierdzono zewnętrznych uszkodzeń.” Po rozpakowaniu palety prosimy o sprawdzenie i zgłoszenie wszelkich uszkodzeń w ciągu 24 godzin od daty dostawy.
Towar przyjechał uszkodzony?
Reklamacje składa się na adres e-mailowy: sklep@plytkisklep.pl
Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
wymagane informacje :
  • imię i nazwisko klienta (w tytule wiadomości konieczny dopisek: "REKLAMACJA" JAN KOWALSKI zam. nr XXXX)
  • nr kontaktowy
  • reklamowany towar/ilość sztuk do reklamacji
  • rodzaj wady ( uszkodzenie, pomyłka magazynu, niedobór, kalibracja/odcień, itp.)
  • oczekiwanie klienta (wymiana towaru/zwrot pieniędzy - dane do przelewu: nr konta, adres itp.)
wymagane załączniki :
  • skan protokołu reklamacyjnego sporządzonego w obecności kuriera i potwierdzonego jego podpisem
  • zdjęcia reklamowanego towaru
Braki i wady jawne, należy zgłaszać przed ułożeniem, zabudowaniem, zamontowaniem, itp. w terminie 7 dni od daty dostawy.

Czy jest możliwość otzrymania faktury VAT ?

Tak, na życzenie Klienta sklep wystawia fakturę VAT, którą przesyła listem na adres Klienta. Przy składniu zamówienia proszę o dodnie danych do faktury.